OHAL’li NATO zirvesi
NATO Zirvesi nedeniyle Ankara adeta bir OHAL yaşıyor. Yasaklar, trafik kısıtlamaları, gözaltılar ve olağanüstü güvenlik önlemleri kenti teslim aldı. NATO’yu fabrika ayarlarına döndürmeyi hedefleyen, Trump’ın teşrif edeceği zirveyi ve hemşehrilerine edilenleri Fayn Ankara muhabiri yazdı.